Systemy wystawiennicze wewnętrzne – czym jest roll-up?

Prowadzenie firmy bezpośrednio wiąże się z umiejętnie prowadzoną strategią marketingową. Działania tego typu powinny być zróżnicowane, bowiem wówczas istnieje większa szansa na osiągnięcie sukcesu.

Prowadzenie firmy bezpośrednio wiąże się z umiejętnie prowadzoną strategią marketingową. Działania tego typu powinny być zróżnicowane, bowiem wówczas istnieje większa szansa na osiągnięcie sukcesu. Obecny wybór różnych form reklamy daje nieograniczone możliwości promocji. Systemy wystawiennicze wewnętrzne spotkać możemy w siedzibach firm, punktach sprzedaż czy galeriach handlowych.

Gdzie umiejscowić roll-up?

Najchętniej wybieranym nośnikiem reklamowym jest roll-up. System wystawienniczy oparty jest na wydruku i kasecie, w którą zwijany jest materiał. Nazywany jest również stojakiem reklamowym, nie jest to błędne nazewnictwo, gdyż najważniejszą funkcją roll-up’a jest prezentowanie treści reklamowych.

Uniwersalny charakter roll-up’u sprawia, iż jest on wykorzystywany na konferencjach, targach, kongresach, szkoleniach, spotkaniach biznesowych czy wszelkiego typu eventach. Warto umiejscowić go w siedzibie firmy, umieszczając na nim najważniejsze informacje dotyczące oferowanych usług czy produktów. Roll-up doceniany jest również w instytucjach publicznych – szpitalach, szkołach oraz miejscach związanych z kulturą.

W roll-up zaopatrzyć się możemy u firmy, która oferuje różne rodzaje nośników promocyjnych – może być to np. producent flag reklamowych. Połączenie kilku systemów wystawienniczych na pewno wzmocni promocję i przyciągnie większą ilość klientów. Warto jednak pamiętać, żeby treści wizualne bądź tekstowe umieszczone na nośniku były ciekawe i zachęcające, ponieważ takie budzą największe zainteresowanie.

Zalety roll-up’ów

  • Łatwy i szybki montaż – niewymagający użycia specjalistycznych narzędzi czy umiejętności. Wiele nośników reklamowych posiada skomplikowaną budowę, zatem ich rozłożenie wymaga większego nakładu czasu.
  • Bezpieczeństwo wydruku – wytrzymała kaseta pozwala na bezpieczne przechowywanie złożonej reklamy, kiedy nie musi być ona rozłożona. Systemy wystawiennicze wewnętrzne mogą być również umieszczane za zewnątrz. Gdy warunki są odpowiednie, bez problemu można ustawić nośnik np. przed siedzibą firmy – natomiast podczas opadów czy silnego wiatru zwinąć roll-up.
  • Bezproblemowy transport – roll-up po złożeniu zajmuje niewiele miejsca, może być zatem łatwo transportowany. Dołączona zazwyczaj do kompletu torba, pozwala na dodatkowe zabezpieczenie nośnika.
  • Wielokrotny użytek – ze względu na możliwość wymiany planszy reklamowej, roll-up z powodzeniem wykorzystać można do promocji kolejnego towaru bądź usługi. Takie rozwiązanie znacznie obniża koszty związane z działaniami marketingowymi, gdyż nie jest konieczne kupno całej konstrukcji.

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *